Tiedote: Eezy ja koronatilanne

Eezy seuraa koko ajan koronavirustilanteen kehittymistä. Seuraamme aktiivisesti valtiohallinnon virallisia ohjeistuksia. Paras tapamme auttaa tilanteessa on noudattaa annettuja ohjeistuksia samalla varmistaen, että pystymme tukemaan yhteiskunnan toimintaa parhaalla mahdollisella tavalla.

Liiketoimintamme pyörii tilanteesta huolimatta. Käytämme etätyöskentelymahdollisuuksia, mutta toimistomme ovat edelleen auki. Pidämme asiakas- ja kevytyrittäjäpalvelun käynnissä kaikissa muuttuneissa tilanteissa muun muassa organisoimalla omaa toimintaamme sekä hyödyntämällä mobiili- ja digiratkaisuita (esim. videohaastattelut).

Pyydämme teitä olemaan herkästi yhteydessä, mikäli tarvitsette apua. Haluamme palvella teitä mahdollisimman hyvin kaikissa kysymyksissä.

Seuraamme tiiviisti tapahtumien kulkua ja noudatamme viranomaisten suosituksia. Haluamme omalta osaltamme kantaa yhteiskunnallista vastuuta ja olla osaltamme helpottamassa niin yhteiskunnan kuin yksilön elämää tässä meille kaikille haastavassa poikkeustilanteessa.

Meillä Eezyllä on toimittu muun muassa seuraavin toimenpitein:

• Eezyllä on oma koronavalmiusryhmä, jonka tarkoituksena on pysyä ajantasalla koronavirustilanteesta, muodostaa riskiarviot ja toimenpidesuunnitelmat sekä johtaa viestintää.
  • Suuri osa toimistojemme työntekijöistä työskentelee etänä huolehtien työntekijöidemme ja asiakkaidemme tarpeista digitaalisin ratkaisuin.
  • Toimistoillamme huolehditaan korostetusti hygieniasta.
  • Olemme siirtäneet tapahtumamme myöhempään ajankohtaan.
  • Tapaamiset järjestämme etäratkaisuin.
  • Ulkomaanmatkoilta tulevat työntekijämme ovat 14 päivää etätöissä.

Vallitseva tilanne aiheuttaa nyt huolta taloudesta ja työpaikoista. Haluamme olla osaltamme vastaamassa huoleen. Olemme vastaamassa tähän haastavaan tilanteeseen nyt, mutta myös poikkeustilanteen päätyttyä. Meiltä saatte palvelua nyt ja tulevaisuudessa.

Olkaa yhteydessä, jos on mitään, missä voimme teitä auttaa.

Parhain terveisin

Sami Asikainen
sami.asikainen@eezy.fi

Eezy Kevytyrittäjät on osa Eezy-konsernia.