HAVU Gaming yhteistyö Eezyn kanssa

HAVU ja Eezy Kevytyrittäjät jatkavat yhteistyötä vuonna 2021

Vuoden 2019 lopulla alkanut yhteistyö saa jatkoa, kun suomalainen esport-organisaatio HAVU Gaming ja Suomen ensimmäinen kevytyrittäjäpalvelu Eezy Kevytyrittäjät ovat solmineet yhteistyösopimuksen vuodelle 2021. Yhteistyön avulla halutaan madaltaa kynnystä luoda uraa esportsin parissa ja helpottaa uusien tekijöiden kehittymistä ammattilaisiksi. Eezy Kevytyrittäjät tarjoaa sujuvan vaihtoehdon rahaliikenteen hoitamiselle ilman omaa y-tunnusta esimerkiksi keikkatyöstä.

Vaikuttajien tulot monesti jakautuvat moneen tulolähteeseen ja niin on myös striimaajilla. Kevytyrittäjäpalvelun käyttäminen on helppo ja luonnollinen tapa hoitaa laskutus, kertoo HAVU:n markkinointipäällikkö Niklas Pehkonen.

Yhteistyön yksi tärkeimmistä kulmista on se, että Eezy pystyy tarjoamaan asiantuntevaa tukea niin esports-toimialaan liittyvissä kysymyksissä kuin esimerkiksi striimaajia askarruttavissa talousasioissa.

On todella hienoa ja tärkeää, että saamme Eezyltä konkreettista tukea HAVU Stream Teamin jäsenille ja voimme kannustaa myös seuraajiamme kokeilemaan omia siipiään mielestämme Suomen vastuullisimman ja asiantuntevimman kevytyrittäjäpalvelun kanssa, jatkaa Pehkonen.

Yhteistyömme HAVUn kanssa kannustaa erityisesti esports-alalla toimivia työllistämään itsensä. Uskomme, että ala tulee kasvamaan entisestään ja tarjoamaan tulevaisuudessa työmahdollisuuksia laajasti erilaisille osaajille. Pyrimme jakamaan vinkkejä ja tarinoita siitä, miten omalla osaamisellaan voi tienata. Haluamme rohkaista jokaista uskomaan itseensä ja kannustaa paiskimaan töitä haaveittensa eteen. Se kannattaa, siitä HAVU on loistava tosielämän esimerkki, kiteyttää Eezy Kevytyrittäjien markkinointipäällikkö Minna Mäkelä.

HAVU Gaming on suomalainen esports -organisaatio, joka perustettiin huhtikuussa 2017 kehittyen muutamassa vuodessa yhdeksi Suomen suurimmista esports -toimijoista. HAVUlla on kilpapelijoukkueet Counter-Strike: Global Offensivessa sekä NHL:ssä. Lisäksi HAVUlla on suomen suurin streamteam. www.havu.gg

Eezy Kevytyrittäjät on suomalainen ja Suomen ensimmäinen kevytyrittäjien laskutuspalvelu. Eezy synnytti vuonna 2008 suomalaiseen työelämään jotakin aivan uutta ja ennennäkemätöntä: väylän tehdä laskutettavaa työtä ilman omaa yritystä ja y-tunnusta. Palvelu huolehtii laskutukseen, vakuuttamiseen, verotukseen ja palkanmaksuun liittyvästä byrokratiasta kevytyrittäjän puolesta. Eezyllä on jo yli 30 000 rekisteröitynyttä kevytyrittäjää. Eezy Kevytyrittäjät on osa Eezy-konsernia, jonka visiona on olla Suomen merkittävin työelämän toimija.