HAVU ja Eezy Kevytyrittäjät jatkavat yhteistyötä vuonna 2022

Vuonna 2019 alkanut yhteistyö HAVUn ja Eezy Kevytyrittäjien välillä jatkuu myös vuonna 2022. Yhteistyön ytimessä on tutusti tuoda esiin e-urheilun parissa Suomessa työskenteleville matalan kynnyksen mahdollisuus laskutukseen ilman tarvetta Y-tunnukselle sekä kannustaa omien ammatillisten unelmien tavoitteluun.

HAVU:ssa etenkin Stream Teamin jäsenille tämä on tärkeä työkalu, kun lyhytkestoisia kampanjoita eri yritysten kanssa toteutettaessa korvaus usein suoritetaan laskuttamalla. Kevytyrittäminen tarkoittaa sitä, että henkilö myy omaa osaamistaan ja laskuttaa asiakasta yksityishenkilönä tehdystä työstä kevytyrittäjäpalvelun kautta. Kevytyrittäjä toimii siis kuten yrittäjä, mutta ilman omaa Y-tunnusta. Eezy-kevytyrittäjänä saat vapauden keskittyä työn tekemiseen. Tutustu vaivattomaan palveluun osoitteessa: kevytyrittajat.eezy.fi

Yleisesti ajateltuna, jos yhteistyö jatkuu neljättä vuotta niin pohjalla täytyy olla samanlaiset arvot ja tahtotilat. Ja tässä yhteistyössä nimenomaan yhdistyy arvopohja ja oikeasti kilpapelaajille hyödyllinen tuote. Voin olla tyytyväinen, että saamme tehdä Eezy Kevytyrittäjien kanssa yhteistyötä, kommentoi HAVUn markkinointipäällikkö Niklas Pehkonen.

-E-urheilu on tulevaisuuden ala ja haluamme olla mukana siivittämässä nuoria lentoon omien unelmien saavuttamisessa. HAVUn arvomaailma kohtaa meidän arvomme ja on ilo jatkaa yhteistyötä heidän kanssaan, kommentoi Eezy Kevytyrittäjien sisältösuunnittelija Tia Koski.

HAVU Gaming on suomalainen esports -organisaatio, joka perustettiin huhtikuussa 2017 kehittyen muutamassa vuodessa yhdeksi Suomen suurimmista esports -toimijoista. HAVUlla on kilpapelijoukkueet Counter-Strike: Global Offensivessa, FIFA:ssa sekä NHL:ssä. Lisäksi HAVUlla on suomen suurin streamteam. www.havu.gg

Eezy Kevytyrittäjät on suomalainen ja Suomen ensimmäinen kevytyrittäjäpalvelu. Eezy synnytti vuonna 2008 suomalaiseen työelämään jotakin aivan uutta ja ennennäkemätöntä: väylän tehdä laskutettavaa työtä ilman omaa yritystä ja y-tunnusta. Eezyllä on jo yli 30 000 rekisteröitynyttä kevytyrittäjää. Eezy Kevytyrittäjät on osa Eezy-konsernia: Eezy on suomalainen yhtiö, joka tarjoaa henkilöstövuokrausta, rekrytointi-, valmennus-, koulutus- ja työllistymispalveluja sekä kevytyrittäjäpalveluita ja yritysten kehittämisen palveluita. Eezyn visiona on olla työelämän merkittävin uudistaja ja missiona luoda yksilöille onnistumisia.