Tervetuloa FREE.fi-kevytyrittäjä!

FREE.fi-kevytyrittäjäpalvelun lopettaessa toimintansa tarjoamme Eezyn kevytyrittäjäpalvelun käyttöösi -50 % alennuksella maaliskuun 2025 loppuun saakka koodilla EEZYFREE.

Miksi Eezy?

Luotettava kevytyrittäjyyspalvelu jo yli 15 vuoden kokemuksella

Eezyn kevytyrittäjäpalvelu käyttöösi -50 % alennuksella maaliskuun 2025 loppuun saakka

Hyödynnä 50 % alennus palvelumaksusta nyt koodilla EEZYFREE. Käytännössä pääset siis laskuttamaan edullisella 3,5 % palvelumaksulla maaliskuun 2025 loppuun saakka! Palvelumaksu sisältää kaiken tarvitsemasi kattavista vakuutuksista ammattitaitoiseen asiakaspalveluun. Ei pakollisia lisäkuluja!

Syötä etukoodi sille varattuun kenttään rekisteröitymislomakkeella. Rekisteröidy maksutta 3.11.2024 mennessä lunastaaksesi edun.

Koodi toimii uusille Eezy Kevytyrittäjien palveluun rekisteröityville. Jos olet ollut asiakkaamme aikaisemmin ja haluat hyödyntää edun, ota yhteyttä asiakaspalveluumme P. 09 4247 5630 / info.kevytyrittajat@eezy.fi.

Pääset hyödyntämään edun ja laskuttamaan asiakkaita välittömästi. Etu kirjautuu käyttäjätilillesi viimeistään seuraavana arkipäivänä.

Rekisteröidy kevytyrittäjäksi

Rekisteröitymällä hyväksyt palvelun käyttöehdot.

Vahvistus

Kurkkaa sähköpostiisi

Lähetimme sinulle salasanan asettamislinkin osoitteeseen:

Klikkaa viestissä olevaa linkkiä, aseta salasanasi ja pääset kirjautumaan sisään nettipalveluumme.

P.S. Jos sähköpostia ei kuulu hetkeen, kannattaa tarkistaa roskapostista. Jos viestiä ei kuulu eikä näy, ota yhteyttä: tuki.kevytyrittajat@eezy.fi, niin autamme sinua kirjautumaan.

Jos asetat salasanasi eri laitteella, voit kirjautua sisään tästä.

Ainutlaatuista asiantuntijuutta Suomen kokeneimmalta kevytyrittäjäpalvelulta

rekisteröitynyttä kevytyrittäjää

vuoden kokemus kevytyrittäjyydestä

lähetettyä laskua

5-7 %

palvelumaksu, sis. vakuutukset

Onko sinulla kysyttävää?

Voit aina soittaa, lähettää sähköpostia ja viestitellä kanssamme chatissa. Voit myös tulla juttelemaan paikan päälle tai sopia videotapaamisen.
Palvelemme arkisin klo 8-16, puh. 09 4242 1565 | startti.kevytyrittajat@eezy.fi