Suosittele Eezyä

Eezyn suosittelu – Suosittele Eezyä ja saat kiitokseksi EezyBonuksen

Oletko tyytyväinen Eezyn kevytyrittäjä ja haluat suositella Eezyä muillekin? Kun suosittelet meitä ystäville, kollegoille, naapureille tai kenelle vaan – saat siitä kiitokseksi EezyBonuksen. Sen lisäksi, että sinä saat jokaisesta suosittelusi tuomasta uudesta Eezyn käyttäjästä rahallista hyötyä, myös uusi käyttäjä saa 50 euron EezyBonuksen.

Suosittelu kannattaa – EezyBonus on arvoltaan 150 €

Suosittele Eezyn kevytyrittäjyyttä kaverillesi tai verkostollesi! Lähetä suosittelulinkkisi palvelustamme kiinnostuneille ja kaverisi saa sillä heti rekisteröityessään 25 € EezyBonuksen. Kun kaverisi arvonlisäveroton laskutus ylittää 1 000 €, sinä saat 150 € EezyBonuksen. Ilmoitamme sinulle sähköpostilla, kun bonus kilahtaa käyttäjätilillesi.

EezyBonus huomioidaan palvelumaksualennuksena, eli sinulle jää käteen enemmän palkkaa. 150 euron EezyBonuksen siivittämänä voit laskuttaa noin 2 100 eurolla* ilman Eezyn palvelumaksua. Kaverisi saa liittyessään puolestaan 25 euron palvelumaksualennuksen, minkä avulla voi laskuttaa noin 350 eurolla* ilman palvelumaksuja.

*Luvut perustuvat 7 % palvelumaksuun.

Näin suosittelet Eezyä ja EezyBonus kilahtaa käyttäjätilillesi

1

Lähetä suosittelulinkkisi tulevalle Eezy-kevytyrittäjälle. Löydät linkin nettipalvelustamme.

2

Kun kaverisi rekisteröityy Eezy-kevytyrittäjäksi linkkisi kautta, edut kirjautuvat teille molemmille.

3

Voit suositella Eezyä niin monelle kuin haluat. Suositteluille ei ole ylärajaa.

4

Eikun suosittelemaan!

Haluatko suositella Eezyä nettisivuillasi tai blogissasi?

Voit jakaa suosittelulinkkiäsi halutessasi omilla kotisivuillasi. Voit myös tehdä suosittelukampanjan omaan blogiisi, kun se on luontevassa, Eezystä kertovassa yhteydessä.

Emme hyväksy suosittelulinkin tai -koodin yleistä jakamista esim. vain erilaisten etukoodien jakamiseen keskittyvillä sivuilla. Pidätämme oikeuden poistaa suosittelijan suosittelukoodin käytöstä, jos havaitsemme väärinkäytöksiä.

Kysymyksiä suosittelusta tai EezyBonuksesta?

Kiinnostuitko EezyBonuksen mahdollisuudesta? Jos sinulla on jotakin kysyttävää, voit aina soittaa tai laittaa viestiä neuvontaamme. Opastamme sinua mielellämme suositteluasioissa sekä kaikissa muissakin kevytyrittäjyyteen liittyvissä asioissa.

Aloita kevytyrittäjyys vaikka heti

Haluaisitko kevytyrittäjäksi? Eezyn palveluun rekisteröityminen on maksutonta, eikä se velvoita sinua mihinkään. Aloita vaikka saman tien tai tutustu rauhassa.

Rekisteröidy

Tee työ